Direct marketing v malém nákladu s obálkovým systémem od OKI

Nové řešení OKI Pro9 Envelope Print System uvedla na český trh společnost OKI. Nový doplněk pro grafické tiskárny OKI Pro9 umožňuje grafickým studiím a firmám využít potenciál, který nabízí direct marketing v podobě tisku obálek, pozvánek a dalších vysoce kvalitních tisků určených pro poštovní rozesílku. V závislosti na konkrétním modelu je kromě CMYK možné tisknout také bílou barvou či parciálním lakem.

Obálkový systém OKI Envelope Print System zahrnuje obálkový podavač a dopravník. Rozšiřuje tak možnosti řady LED grafických tiskáren OKI Pro9000 o malonákladový tisk obálek s personalizovanými daty. Snadno se nastavuje a obsahuje fixační jednotku omezující zvlnění obálek. Tiskne nejširší rozsah velikostí obálek (od 64×89 mm až po 330×382 mm) při vysoké rychlosti až 500 DL obálek za méně než 12 minut. Umožňuje zpracovávat variabilní tisková data, tedy například na každou obálku tisknout jinou adresu, informace i grafiku.

Grafické A3 tiskárny OKI Pro9000 mají rozlišení 1200 x 1200 DPI, využívají pokročilou multi-level technologii ProQ4800 a potisknou materiál až do gramáže 360 g/m2. První výtisk připraví za 8 vteřin, se speciálním obálkovou zapékací jednotkou je doba o 10 vteřin delší. Kapacita podavače obálek je až 600 kusů formátu DL. Výhodou v porovnání s ofsetovým tiskem je výrazná úspora času i nákladů a možnost personalizace. Zajímavá je také možnost tisku na barevné obálky, a to včetně bílé barvy. Znamená to zároveň vítanou možnost odlišit se od konkurence. Typický cyklus do 5000 obálek (často jde jen o série po stovkách kusů) není vhodný pro ofsetový tisk, ale zároveň je příliš velký pro malé digitální tiskárny.

Řešení OKI Pro9 Envelope Print System, podobně jako všechny grafické tiskárny OKI Pro9000, disponuje po bezplatné registraci 3letou zárukou v místě instalace, za podmínky používání originálního spotřebního materiálu.

Grafické A3 tiskárny OKI Pro9000 zahrnují modely Pro9431, Pro9541 a Pro9542. Oba vyšší modely, OKI Pro9431 a Pro9542, poskytují grafickým studiím a marketingovým oddělením řadu nových příležitostí díky unikátní pětibarevné technologii. OKI Pro9541 podporuje barevný režim CMYK+1, kde pátou barvou, je buď bílá, nebo lak. OKI Pro9542 podporuje režim W+CMYK s doplňkovou bílou barvou.

„I přes rychlý rozvoj direct marketingu prostřednictvím e-mailu spotřebitelé stále vidí tradiční obchodní dopis jako osobnější a důvěryhodnější. Výzkum Asociace přímého marketingu například ukázal, že jen 44 % oslovených si vybavilo značku po e-mailingové kampani, zatímco po obdržení zásilky poštou to bylo 75 %,“ říká Josef Klinger, specialista na Industry Print ze společnosti OKI.

Tags: