JANUS spouští portál technické podpory

 

logo_janusSpolečnost JANUS spol. s r.o., distributor značek KYOCERA a MyQ oznamuje, že v rámci zvyšování standardu kvality technické podpory spustila nový zákaznický portál pro evidenci všech příchozích požadavků s možností sledování stavu jejich řešení.

Portál umožní zákazníkům komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat servisní tikety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Zároveň umožní prohledávat databázi znalostí nebo sledovat důležité novinky vztahující se k zákaznické podpoře prostřednictvím RSS kanálu. Nadále zůstávají v platnosti všechny další dosud dostupné formy komunikace prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

 

Vytvořením jednotné platformy pro zasílání servisních požadavků, technických dotazů a další uživatelskou podporu produktů Kyocera a MyQ vycházíme vstříc svým zákazníkům při efektivním řešení jejich požadavků. Dostupnost portálu je 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a zákazníci tak mohou vyhledat řešení nebo zasílat své požadavky kdykoli to budou potřebovat“, říká Petr Vogeltanz, vedoucí servisního oddělení JANUS.

 

Portál technické podpory naleznete na adrese podpora.janus.cz, nebo v sekciPodpora na stránkách www.kyocera.cz.

 

 

 

O společnosti JANUS

Společnost JANUS byla založena v roce 1992 a od svého počátku se výhradně věnuje dovozu a distribuci laserových tiskáren, digitálních kopírek, multifunkčních a velkoformátových zařízení KYOCERA v České republice. V roce 2001 rozšířila své portfolio služeb o vývoj tiskových řešení a aplikací na míru a je oficiálním distributorem tiskového řešení MyQ. Společnost JANUS je držitelem ISO 9001:2000 a ISO 14001:2004. Pro další informace navštivte www.janus.cz.