Platforma Oracle CX Cloud umožňuje dále vylepšit služby zákazníkům

Společnost Oracle představila na konferenci Oracle OpenWorld nové funkce a řešení poskytované v rámci platformy Oracle Customer Experience (CX) Cloud. Nově byly uvedeny aplikace určené speciálně pro různé segmenty průmyslu. Platforma Oracle CX Cloud se dočkala i dalších vylepšení, které dále upevňují její pozici jako nejkomplexnější sady pro řízení zákaznické zkušenosti na současném trhu.

Organizace mohou s pomocí platformy Oracle CX Cloud vytvářet požadovanou zkušenost zákazníků napříč jednotlivými odděleními a komunikačními kanály (marketing, prodej, služby, sociálním nástroje…), poskytovat personalizované služby a zákazníky měnit v příznivce, kteří si vytvoří silný vztah ke značce.

Řešení Oracle CX Cloud Part je součástí platformy Oracle Applications Cloud. Pomáhá posílit loajalitu zákazníků, odlišit značku od konkurence a měřit úspěšnost interakce se zákazníky napříč jednotlivými komunikačními kanály i událostmi. Komplexní (end-to-end) řešení zahrnuje moduly Oracle Commerce, Oracle Configure, Price and Quote Cloud (Oracle CPQ Cloud), Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud, Oracle Service Cloud a Oracle Social Cloud.
Nově byla představena řešení pro jednotlivé segmenty podnikání – pro finanční služby (Oracle CX Cloud for Financial Services), komunikační firmy (Oracle CX Cloud for Communications), prodejce spotřebního zboží/maloobchod (Oracle CX Cloud for Consumer Goods), technologické firmy, výrobu a automobilový průmysl (Oracle CX Cloud for High Tech, Industrial Manufacturing and Automotive).

Novinky se týkají i modulů pro jednotlivá oddělení podniků.
Oracle Sales Cloud nabízí zdokonalené funkce pro řízení vztahů s partnery (Partner Relationship Management, PRM), podporuje rychlejší prodej v rámci kanálů (řízení souvisejících kritických obchodních procesů) a umožňuje lepší řízení zákaznických dat – prodejní týmy mohou v datech efektivně vyhledávat a třídit je, aniž přitom dojde ke kolizi s pravidly pro ochranu osobních údajů.
Oracle Service Cloud nově zahrnuje funkci pro správu znalostí/informací Oracle Service Cloud Knowledge Advanced, což má kromě vyšší spokojenosti zákazníků usnadnit také práci zaměstnancům v kontaktních centrech.
Oracle Commerce Cloud a Oracle CPQ Cloud obsahují nově funkce pro on-line prodejce, které umožňují rychlé spouštění nových služeb včetně konzistence mezi podobou aplikace pro mobilní zařízení a desktop. Nabízejí integrované nástroje pro řízení marží (rabatů).

„Organizace dnes musejí ihned odpovídat na požadavky zákazníků a nabízet jim jednotnou, komplexní a inovativní zákaznickou zkušenost napříč tradičními i digitálními komunikačními kanály,“ uvádí Rondy Ng, senior viceprezident pro vývoj aplikací ve společnosti Oracle. „Poskytujeme propracovanou platformu, která umožňuje postavit zákazníka přímo do centra celého podnikání. Vylepšení sady Oracle CX Cloud dále zvýrazňují konkurenční výhody, které toto řešení přináší.“

Cloudová řešení společnosti Oracle
Společnost Oracle poskytuje v oboru nejširší a nejkomplexnější portfolio řešení, která zahrnují veřejný, soukromý i řízený cloud. Nabídka umožňuje zákazníkům volbu modelu nasazení. Řešení Oracle Cloud zahrnují širokou sadu veřejných cloudových služeb – poskytování dat, softwaru, platformy i infrastruktury (DaaS, SaaS, PaaS, IaaS). Společnost Oracle poskytuje také komplexní portfolio produktů a řízených cloudových služeb pro soukromé podnikové cloudy.

Podrobnější informace (v angličtině)
• Platforma Oracle Customer Experience Cloud
• Řešení Oracle Customer Experience pro jednotlivé průmyslové obory
• Modul Oracle CPQ Cloud
• Modul Oracle Commerce Cloud
• Modul Oracle Marketing Cloud
• Modul Oracle Sales Cloud
• Modul Oracle Service Cloud