Amazon oznamuje integraci služby Buy with Prime do Salesforce Commerce Cloudu
Společnost Amazon (NASDAQ: AMZN) oznámila integraci svojí služby Buy with Prime for Prime do Salesforce Commerce Cloudu. Toto řešení pomáhá obchodníkům Salesforce bezproblémově využívat Buy with Prime v jejich stávajícím nákupním prostředí. Buy with Prime for Salesforce nabízí obchodníkům také několik nových funkcí, včetně možnosti vyhledávat a filtrovat položky, které splňují podmínky pro službu Prime, a nakupovat položky splňující podmínky pro službu Prime i ostatní položky ve stejné objednávce. Tato integrace pomáhá obchodníkům Salesforce navázat kontakt s novými zákazníky a zvýšit konverzi tím, že nabízí pohodlné nákupní výhody služby Prime, včetně rychlého doručení zdarma, důvěryhodného prostředí u pokladny, nepřetržité podpory na chatu a bezproblémového vracení zboží. Služba Buy with Prime for Salesforce se začne zavádět jako pozvánka pouze pro vybrané obchodníky Salesforce a bude k dispozici všem obchodníkům Salesforce Commerce Cloud se sídlem v USA prostřednictvím služby Salesforce. AppExchange bude uvedena později v tomto roce.
„Integrace služby Buy with Prime se Salesforce Commerce Cloud umožňuje obchodníkům nabízet jejich zákazníkům novou a zároveň známou možnost nákupu přímo v rámci jejich digitálních obchodů,“ říká Peter Larsen, viceprezident společnosti Amazon pro službu Buy with Prime. „Díky novým funkcím, které Buy with Prime plynule integrují do vyhledávání, košíku a pokladny, mají nyní obchodníci Salesforce ještě větší flexibilitu a funkčnost, aby mohli Buy with Prime poskytovat a zároveň si zachovali kontrolu nad vzhledem svých obchodů.“
„Služba Buy with Prime pro Salesforce Commerce Cloud navazuje na naše úsilí pomáhat firmám v oblasti elektronického obchodování k dosahování ziskového růstu a poskytování vynikajících nákupních zkušeností,“ uvedl Michael Affronti, senior viceprezident a generální ředitel Salesforce Commerce Cloud. „Vzhledem k tomu, že se společnosti snaží mezi novými i vracejícími se zákazníky rozšiřovat a zvyšovat loajalitu ke značce, nabízí služba Buy with Prime obchodníkům Salesforce účinný nástroj, který jim umožní přilákat miliony členů služby Prime a rozvíjet jejich podnikání prostřednictvím důvěryhodných nákupních zkušeností služby Prime.“
Bezproblémová integrace a zjednodušení každodenního provozu
Díky službě Buy with Prime for Salesforce mohou obchodníci hladce integrovat Buy with Prime do svých stávajících e-shopů a zároveň si zachovat kontrolu nad zkušenostmi nakupujících ve svých obchodech. Buy with Prime for Salesforce také zjednodušuje každodenní práci obchodníků díky automatické synchronizaci se Salesforce Order Management, včetně objednávek, propagačních akcí a katalogových výpisů. Obchodníci si tak mohou tuto komplexní integraci přizpůsobit a ovlivnit tím umístění a vzhled služby Buy with Prime na všech svých produktových stránkách, v košíku a na pokladně.
Zcela nový nákup s funkcemi Prime
Integrace služby Buy with Prime pro Salesforce nabízí obchodníkům nové funkce. Poprvé mohou na svých webových stránkách povolit vyhledávání a filtrování, aby pomohli nakupujícím snadno a efektivně najít zboží, které lze získat v rámci služby Prime. Buy with Prime for Salesforce navíc dává obchodníkům možnost nabízet zákazníkům smíšený košík. Nakupující budou moci do košíku přidat jak zboží splňující podmínky programu Prime, tak i ostatní položky a všechny položky zakoupit v rámci jedné pokladny. Společnosti Amazon a Salesforce budou společně pokračovat ve vývoji Buy with Prime for Salesforce a v budoucnu plánují zavádět další funkce.
Navázání kontaktu s novými zákazníky a zvýšení loajality
Společnost Amazon se zavázala pomáhat obchodníkům všech velikostí v růstu. Služba Buy with Prime jim pomáhá navázat kontakt s novými zákazníky a zvýšit loajalitu ke značce tím, že zákazníkům poskytuje 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, podporu na chatu při nákupech Buy with Prime. Obchodníci také nadále vlastní údaje o zákaznících, které získávají prostřednictvím nákupů Buy with Prime na svých webových stránkách. Nabídkou nákupního zážitku, který členové služby Prime znají a milují – rychlé doručení zdarma, důvěryhodný způsob placení a bezproblémové vrácení zboží – se ukázalo, že Buy with Prime přináší možnost zvýšit konverzi nakupujících v průměru o 25 %, přičemž tři ze čtyř objednávek prostřednictvím Buy with Prime pocházejí v od nových zákazníků.
Škálování plnění a doručování pomocí logistické sítě Amazonu
Ať už zákazník zadá objednávku přímo na vlastních webových stránkách obchodníka prostřednictvím služby Buy with Prime, nebo nakupuje přímo na Amazon.com, objednávky jsou vyřizovány ze stejného fondu zásob uložených v logistické síti Amazonu. Tento sdílený fond zásob dává obchodníkům služby Buy with Prime možnost flexibilně škálovat své zásoby napříč více prodejními kanály, což následně snižuje míru vyprodání zásob, a tím zrychluje dodací lhůty. Například díky službě Amazon Multi-Channel Fulfillment mohou obchodníci využívající Buy with Prime potěšit své zákazníky >97 % mírou včasného dodání, expedicí zboží sedm dní v a týdnu a průměrnou rychlostí dodání zboží 1,9 krát vyšší než u jiných prodejců.
Obchodníci, kteří chtějí získat přednostní přístup k této službě, mohou navštívit stránku Buy with Prime for Salesforce.