Česko-americký IT startup MANTA mění svou vizuální identitu a představuje nové logo, typ písma, firemní barvy a design webových stránek
Nová podoba loga odráží technologickou vyspělost firmy a zároveň její inovativnost a modernost.
Nové logo Manty odráží mapování, viditelnost a srozumitelnost datových toků, což platforma Manta reálně pro své klienty dělá. „Naším cílem je ukázat sílu datové linie a pomoci našim zákazníkům zajistit, aby měli přesnou a důvěryhodnou znalost o vlastních datech. Naše původní barvy a logo byly vynikajícím základem pro začátky společnosti. MANTA však dále rychle roste a inovuje, proto si chceme být jisti, že i naše značka odráží toto poslání,“ uvádí Nancy Louisnord, globální ředitelka marketingu ve společnosti Manta.
Pomocí nového loga a příklonem k modernějším barvám a svěžímu vzhledu se Manta snaží podtrhnout svou vášeň pro neustálé inovace. Dominantními barvami jsou modrá symbolizující důvěru a stabilitu, zelená reprezentující inovaci, růst a optimismus.
Hlavním symbolem loga je manta představující mohutného obra plujícím mořem informací s lehkostí datových toků.
Další informace a samotnou novou podobu společnosti naleznete na : https://manta.io