ESET zvyšuje prodeje pomocí řešení Oracle Marketing Cloud

Společnost ESET, významný
globální poskytovatel bezpečnostních řešení, zvolila pro optimalizaci a
automatizaci svých marketingových procesů řešení Oracle Marketing Cloud. S pomocí
této pružné marketingové platformy nyní zvyšuje prodeje svých produktů a řešení
napříč jednotlivými trhy.

Společnost ESET nabízí své
bezpečnostní produkty podnikům (B2B) i koncovým uživatelům (B2C) ve více než
200 zemích světa a využívá přitom svou globální síť partnerů. Aby byla schopna
naplnit své obchodní cíle, potřebovala zrychlit a posílit své marketingové
aktivity, zajistit jejich větší konzistenci, zlepšit odezvu zákazníků a zvýšit
jejich zapojení. Proto potřebovala mít možnost rychle testovat různé metody a
kampaně, standardizovat a automatizovat e-mailovou marketingovou komunikaci,
integrovat a jednotně spravovat data z více zdrojů a provést konsolidaci dat z
různých webových formulářů napříč globální strukturou společnosti i jejích
parterů.

Pro řešení svých požadavků
si společnost ESET zvolila řešení Oracle Marketing Cloud ve verzi, která
kombinuje cloudové služby Oracle Eloqua Marketing a Oracle Responsys Marketing
Platform. Během šesti měsíců od implementace těchto služeb se podařilo
automatizovat stovky různých marketingových kampaní a konsolidovat všechna
marketingová data. Doručování personalizovaných zpráv různým segmentům
zákazníků zvýšilo jejich odezvu podle řady metrik (poměry click-to-open – CTOR
apod.). Řešení Oracle umožnilo testovat jednotlivé marketingové scénáře a
získávat prakticky okamžitou zpětnou vazbu; díky tomu se mj. podařilo volit na
jednotlivých trzích optimální termíny pro nabídky k obnovení licencí.
Společnost ESET dále tímto způsobem získala řešení pro integraci marketingu s
dalšími akcemi – konferencemi, veletrhy a webináři, což podporuje vyšší cílení
marketingových aktivit a také vyhodnocení jejich úspěšnosti, tj. i potenciálu
jednotlivých událostí.

„Pomocí řešení Oracle Marketing Cloud se nám podařilo optimalizovat kvalitu a frekvenci naší marketingové komunikace. Dokážeme nyní rychle testovat různě cílené kampaně na naše bezpečnostní produkty a škálovat tyto kampaně napříč různými trhy,“ uvedl Viktor Ďuriš, Senior CLM Team Lead, ESET. „Oracle Marketing Cloud nabízí na rozdíl od většiny konkurenčních dodavatelů pružný datový model a možnosti integrace s řešeními třetích stran. To se pro nás ideálně hodí, protože máme velkou síť nezávislých prodejců a i přímo v naší společnosti používáme celou řadu různorodých systémů. Výhodou platformy Oracle Marketing Cloud je rovněž to, že současně podporuje procesy B2C i B2B.“

Cloudové služby Oracle Eloqua a Oracle Responsys

Řešení Oracle Eloqua vybavuje marketingové pracovníky v segmentu B2B nástroji pro správu potenciálních zákazníků a kampaní, které jim pomohou zapojit požadovanou cílovou skupinu ve vhodný čas v procesu nákupu a zároveň poskytnou reporty a informace v reálném čase. Řešení Oracle Responsys poskytuje marketingovým týmům B2C nástroje pro poskytování služeb, které zákazníci požadují, umožňuje řídit jednotlivé kanály i životní cykly produktů. Cloudové služby Oracle Eloqua a Oracle Responsys jsou klíčovými součástmi integrované sady Oracle Marketing Cloud.

Tags: