KASA.cz: Každý den se můžeme zlepšovat
Vztahy se zákazníky, to je priorita. I tak by se dala stručně charakterizovat strategie předního českého internetového obchodu Kasa.cz. A protože základem dobrých vztahů je v prvé řadě dobrá znalost potřeb zákazníků, zavedla Kasa.cz nový nástroj, který u zákazníků pomocí automatických emailů zjišťuje spokojenost s průběhem nákupu či reklamace. Management obchodu tak na denní bázi získává zpětnou vazbu, na kterou může okamžitě strategicky i operativně reagovat.
Dotazník dostane každý zákazník automaticky ihned po uzavření obchodu nebo nahlášení storna či reklamace. Vyplnění dotazníku samozřejmě není povinné, je však plusem pro obě strany. Společnost Kasa.cz tak každý den zjistí, jak byl nakupující spokojen či kde mohl nastat problém. A zákazník může dát najevo své pocity, případně navrhnout, co by se ještě mohlo zlepšit. Díky těmto odezvám se Kasa.cz bude moci do budoucna negativním jevům zcela vyhnout.
„V dotaznících je pouze několik otázek, u kterých si zákazníci mohou vybrat z mnoha variant odpovědí, případně napsat v poli komentářů detailnější informace. Na konci mohou zaškrtnout, zda chtějí být kontaktováni pro dořešení daného problému. Naše reakce díky tomu může být o mnoho rychlejší a kvalitnější, a to je naším cílem,“ říká Jitka Součková, tisková mluvčí Kasa.cz a dodává: „Zákazníci s vyplňováním dotazníků nemají žádný problém, o čemž svědčí to, že se nám jich vrací vyplněných zhruba 50 %. Zpětná vazba je proto poměrně kvalitní.“
Internetových obchodů v České republice stále přibývá, ne všechny jsou však zcela průhledné a vstřícné k zákazníkům. Mnohé zákazníka vidí pouze jako zdroj svého zisku, což je při dnešní konkurenci velmi krátkozraké. Kasa.cz jednoznačně chce, aby byl její zákazník v centru pozornosti a věděl, že nakupuje u společnosti, která na něj myslí. Jak dodává Jitka Součková: „Vybudovat si a udržet vztah není jednoduché ani v osobním životě, natož v tom obchodním, proto do budoucna uspějí jen ti hráči, kteří si to zavčas uvědomí.“
O internetovém obchodu KASA.cz
Přední český internetový obchod KASA.cz nabízí kompletní sortiment od audio-video techniky, přes bílé zboží, spotřební elektroniku, sportovní potřeby, auto-moto či zahradní techniku až po kosmetiku, dětské vybavení, hračky a další. Celkem zahrnuje více než 1 000 světových značek. KASA.cz již 11 let poskytuje zákazníkům řadu nadstandardních služeb. Podrobnosti získáte na www.kasa.cz.