Odborné semináře o moderních trendech v ECM a BI zdarma
Společnost CCA ve spolupráci se svými partnery Adobe a Oracle připravila na podzim sérii bezplatných odborných seminářů, které představí moderní trendy v oblastech správy elektronických dokumentů a Business Intelligence.
„Ve státní sféře i soukromém sektoru zaznamenáváme po řešeních pro správu dokumentů a manažerských informačních systémech zvýšenou poptávku. Proto jsme se ve spolupráci se společnostmi Oracle a Adobe rozhodli podrobněji představit možnosti, které mohou moderní podnikové aplikace v těchto oblastech nabídnout. V prvé řadě jde o možnost zvýšit efektivitu a redukovat náklady, což platí bez ohledu na obor podnikání,“ přiblížila Martina Marešová, ředitelka společnosti CCA.
Účastníci půldenních seminářů, které se uskuteční v Praze a v Plzni, získají nejen přehled o nových možnostech manažerských informačních systémů a správy elektronických dokumentů, ale seznámí se i s příklady z praxe a nejlepšími oborovými praktikami.
Více informací o programu jednotlivých seminářů a registraci mohou zájemci najít na webu CCA.cz.
Termíny odborných seminářů CCA o moderních trendech v ECM a BI
8.9. Správa a archivace finančních dokumentů
15.9. Interaktivní výpisy a formuláře
20.9. Správa a archivace finančních dokumentů
4.10. Reporting a manažerské informační systémy
6.10. Správa řízené dokumentace
18.10. Elektronické uložení dokumentů a jejich bezpečný oběh
O společnosti CCA
CCA je předním poskytovatelem informačních systémů se zaměřením na správu dokumentů. Na trhu působí od roku 1991, v současnosti má obrat přes 200 milionů korun a 70 zaměstnanců v Praze, Plzni a v Brně. Mezi významné zákazníky patří mimo jiné ČSA, Letiště Praha, Madeta, Škoda JS, Tatra, Toyota Tsusho Europe a 200 soudů a zastupitelství. CCA je předním lokálním partnerem společností Oracle, Adobe, IBM, Microsoft a SAP. Více na www.cca.cz.