Oracle rozšiřuje v rámci platformy Social Relationship Management podporu pro sociální síť LinkedIn
Společnost Oracle oznámila, že její komplexní platforma Social Relationship Management (SRM) přidává podporu pro sociální síť LinkedIn. Zákazníci využívající Oracle Social Cloud mohou díky tomu v rámci Oracle SRM publikovat, zpracovávat a analyzovat data ze sítě LinkedIn a tyto procesy automatizovat. Společnost Oracle se také stala certifikovaným partnerem sítě LinkedIn v rámci programu LinkedIn Certified Company Page Partners Program.
Díky této podpoře dokáže společnost Oracle poskytovat lepší služby zákazníkům, kteří podnikají v segmentu B2B (business-to-business), i všem, kdo chtějí komunikovat s uživatelskou základnou sítě LinkedIn (více než 300 milionů uživatelů ve více než 200 zemích).
Server LinkedIn si udržuje pozici hlavní sociální sítě pro profesionální použití. Podle analýzy společnosti Investis zajišťuje LinkedIn v rámci segmentu sociálních sítí až 64 % návštěv firemních webových stránek. Jedná se rovněž o základní marketingovou platformu pro B2B segment, protože firemní stránky na LinkedIn má více než 3 miliony společností.
Platforma Oracle Social díky novému oznámení poskytuje zákazníkům řešení Oracle SRM nové funkce pro práci se sítí LinkedIn:
• Zákazníci zde budou moci spravovat publikování a aktualizaci informací na firemních profilech a tyto procesy automatizovat. Při správě stránek a aktualizací pomocí řešení Oracle SRM lze nyní využívat cílení informací na jednotlivé skupiny uživatelů, např. podle pracovní pozice, geografické lokality, preferovaného jazyka, velikosti organizace nebo oboru podnikání. Stejně tak je možné centrálně spravovat přidávané komentáře a označování oblíbených příspěvků („lajky“), sdílet je v rámci organizace a reagovat na ně.
• V rámci řešení Oracle SRM lze nyní rovněž automatizovat další procesy, např. řídit práva k jednotlivým sekcím firemních stránek, tyto stránky organizovat do různých skupin a přiřazovat je účtům v řešení Oracle SRM.
• Oracle SRM poskytuje analytické nástroje umožňující na úrovni jednotlivých stránek a příspěvků nasadit metriky, které hodnotí oblibu stránek i jejich aktualizací nebo počty reakcí.
Zákazníci platformy Oracle Social mohou nyní rovněž využívat speciální funkce řešení Oracle SRM pro síť LinkedIn. Mezi tyto funkce patří např. Dynamic Link Tracking a Smart Publishing. Funkce Dynamic Link Tracking představuje konkurenční výhodu řešení Oracle SRM, protože zákazníkům umožňují sledovat, jakým způsobem se uživatelé pohybují v rámci struktury stránek LinkedIn a jak reagují na konkrétní obsah.
„Sociální sítě poskytují o zákaznících data, které dnes jiný zdroj nabídnout nedokáže; lze z nich zjistit, co se uživatelům líbí a co ne, porozumět jejich přáním i potřebám,“ uvádí Judith Sim, marketingová ředitelka společnosti Oracle. „Pro podniky jsou taková data velmi cenná, LinkedIn proto představuje ideální platformu pro marketingové speciality, zejména v případě společností podnikajících v B2B segmentu – jako je i Oracle. Díky LinkedIn lépe rozumíme svým stávajícím i potenciálním zákazníkům a zlepšujeme interakci s nimi tak, aby lépe odpovídala jejich potřebám a preferencím.“
„Podniky dnes musejí na své zákazníky cílit v rámci více kanálů a sociální média při tom nelze opomíjet,“ vysvětluje Jacques Bégin, analytik ve společnosti SiriusDecisions. „Úspěšná strategie pro sociální média znamená umět naslouchat na správných místech, dokázat se poučit, analyzovat chování uživatelů a poskytovat jim personalizovaný a pro ně důležitý obsah.“
Podrobnější informace (v angličtině)
• Řešení Oracle Social Relationship Management (SRM)
• Jak v podnicích řídit využívání sociálních sítí
• Blog společnosti Oracle na téma sociálních sítí
• Oracle SRM – demonstrace produktu
• Řešení Oracle Social a Oracle SRM na Facebooku a Twitteru