Oracle Service Cloud umožňuje podnikům vylepšit zákaznickou zkušenost
Nová integrace mezi platformami Oracle Service Cloud a Oracle IoT Cloud umožňuje proaktivně reagovat na požadavky zákazníků a využívat data z Internetu věcí.
Společnost Oracle oznámila inovativní řešení, které podnikům umožňuje rychle a efektivně využívat Internet věcí (Internet of Things, IoT), a vylepšit tak zákaznickou zkušenost (Customer Experience, CX) i provozní efektivitu za současného snížení nákladů. Cestou k těmto změnám jsou data získávaná ze zařízení IoT, z nichž lze předpovídat požadavky zákazníků a proaktivně řešit případné problémy souvisejících služeb.
Nové řešení nabízí již přednastavenou integraci mezi platformami Oracle Service Cloud a Oracle IoT Cloud. Prudký nárůst zařízení IoT dává podnikům příležitost propojovat, analyzovat a integrovat takto získávaná data, využívat je v obchodních procesech i aplikacích a na tomto základě rychleji nasazovat nové inovativní služby. Vlastní řešení integrace mezi oběma cloudovými platformami společnosti Oracle se nazývá IoT Accelerator; je k dispozici jako open source a obsahuje také podrobnou dokumentaci k implementaci, která umožňuje řešení snadno konfigurovat, rozšiřovat i nasazovat.
„Internet věcí radikálně mění způsob, jímž zákazníci interagují s podniky. V rámci tohoto procesu se vytváří velké množství dat, které podniky mohou využít k vylepšení zákaznické zkušenosti,“ uvádí Meeten Bhavsar, senior viceprezident pro Oracle Service Cloud. „Integrace platforem Oracle Service Cloud a Oracle IoT Cloud umožňuje rychleji z těchto dat získat přidanou hodnotu a zjednodušit projekty IoT. Podniky mohou díky těmto datům snadno vylepšit služby zákazníkům a inovace implementovat napříč jednotlivými komunikačními kanály.“
Oracle Service Cloud nabízí jednoduchou integraci dat ze zařízení IoT a jejich využití v rámci provozu různých kanálů pro kontakt se zákazníky. Ti pak získávají personalizovanou a konzistentní zákaznickou zkušenost.
„Díky integraci dat z IoT v rámci platformy Oracle Service Cloud jsme nejenom zlepšili kvalitu služeb zákazníkům, ale také rozšířili své znalosti a zvýšili provozní efektivitu,“ dodává Scott Strickland, CIO společnosti Denon + Marantz, která nabízí spotřební elektroniku a hudební příslušenství. „Navíc informace z Internetu věcí dokážeme uplatnit i v rámci platformy Oracle Marketing Cloud. Víme už, jak zákazníci používají naše produkty, nejsme již odkázáni jen na to, co si o tom sami myslíme, a díky tomu můžeme přesněji cílit naše marketingové kampaně.“
Služba Oracle Service Cloud je součástí sady Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite, jednoho z nejkomplexnějších řešení zákaznické zkušenosti na současném trhu. Sada Oracle CX Cloud Suite zvyšuje loajalitu zákazníků, umožňuje odlišit značku od konkurence a přináší měřitelné přínosy; podniky mohou nabídnout zákazníkům personalizovanou a konzistentní zkušenost bez ohledu na zvolený komunikační kanál i používané zařízení.
Platforma Oracle IoT Cloud umožňuje připojit se k libovolnému zařízení generujícímu data, v reálném čase data analyzovat a na tomto základě vytvářet předpovědi dalšího vývoje. Díky tomu lze rozšířit funkcionalitu podnikových procesů a rychle vytvářet aplikace IoT, které zahrnují např. preventivní údržbu zařízení nebo sledování majetku. Do řešení je již vestavěna integrace s platformou Oracle PaaS (Platform as a Service) a cloudovými aplikacemi společnosti Oracle i třetích stran.
Podrobnější informace (v angličtině):
• Platforma Oracle Service Cloud
• Platforma Oracle IoT Cloud
• Nové řešení IoT Accelerator
• Blog Modern Service Experience