Salesforce a Amazon rozšiřují partnerství. Usnadní vytvářet aplikace s AI a produkty Salesforce se dostanou na AWS Marketplace

Na konferenci AWS společnosti Amazon Web Services (AWS), jež je součástí koncernu Amazon.com a Salesforce, jednička na trhu CRM s umělou inteligencí, oznámily významné rozšíření svého dlouhodobého globálního strategického partnerství, prohloubení integrace produktů v oblasti dat a umělé inteligence (AI) a první nabídku vybraných produktů Salesforce na AWS Marketplace. Rozšířené partnerství usnadňuje zákazníkům bezproblémovou a bezpečnou správu dat v rámci Salesforce a AWS a bezpečné a zodpovědné zavádění nejnovějších technologií generativní AI do jejich aplikací a pracovních postupů.

„Dnešek je neuvěřitelným milníkem ve vývoji našeho dlouholetého partnerství s AWS,“ řekl Marc Benioff, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Salesforce. „Spojujeme poskytovatele CRM s umělou inteligencí č. 1 a předního poskytovatele cloudu, abychom poskytli důvěryhodnou, otevřenou a integrovanou platformu pro data a umělou inteligenci a zajistili uspokojení masivní poptávky zákazníků po našich produktech na AWS Marketplace. Díky těmto vylepšením našeho partnerství umožňujeme všem našim zákazníkům být v nové éře AI inovativnější, produktivnější a úspěšnější.“

„Salesforce a AWS usnadňují vývojářům bezpečný přístup k datům a generativním technologiím umělé inteligence a jejich využití k rychlé transformaci organizací a odvětví,“ dodal Adam Selipsky, generální ředitel společnosti AWS. „Díky tomuto rozšířenému partnerství získají naši společní zákazníci nové výkonné způsoby, jak inovovat, spolupracovat a vytvářet aplikace více zaměřené na zákazníky s využitím nejširší a nejhlubší sady cloudových služeb.“

Aby zákazníci mohli snáze využívat kombinovanou nabídku Salesforce a AWS, prohloubí společnosti integraci mezi produkty AWS a Salesforce. Společnost Salesforce bude nyní v rámci strategie otevřeného modelového ekosystému Salesforce podporovat Amazon Bedrock, plně spravovanou službu, která zpřístupňuje základní modely (FM) od předních společností zabývajících se umělou inteligencí prostřednictvím jediného rozhraní pro programování aplikací (API). Díky tomu bude Amazon Bedrock dostupný prostřednictvím vrstvy Einstein Trust Layer pro správu aplikací a pracovních postupů založených na umělé inteligenci v Salesforce. Kromě toho se Salesforce Data Cloud rozšíří o podporu sdílení dat v rámci dalších technologií AWS. Tyto integrace Data Cloud budou řízeny novými centralizovanými řízeními přístupu, která zákazníkům poskytnou možnost spravovat bezpečný přístup uživatelů na úrovni složek, objektů a souborů pro obsah Data Cloud uložený v Amazon Simple Storage Service (Amazon S3).

V rámci tohoto partnerství rozšíří společnost Salesforce své využití AWS, včetně výpočetních, úložných, datových a AI technologií, a to prostřednictvím Hyperforce k dalšímu rozšíření oblíbených služeb, jako je např. Salesforce Data Cloud. AWS také rozšíří využití produktů Salesforce, jako je Data Cloud, který umožní společnosti AWS vytvořit jednotný profil zákazníka, což jí umožní poskytovat zákazníkům personalizovanější služby.

Nové a rozšířené integrace mezi Salesforce a AWS budou zahrnovat:

  • Zjednodušení nakupování prostřednictvím AWS Marketplace: Salesforce poprvé začne nabízet své produkty, včetně Data Cloud, Service CloudSales Cloud, Industry Clouds, Tableau, MuleSoft, Platforma, a Heroku, na AWS Marketplace, což zákazníkům AWS ještě více usnadňuje odběr a správu nabídek Salesforce. Zákazníci budou moci využívat výhod jednotného pohledu na své výdaje na IT, zjednodušených procesů zadávání zakázek a flexibilních možností, jako jsou privátní ceny a konsolidovaná fakturace prostřednictvím AWS, což poskytuje bezproblémový způsob, jak využít předem schválené rozpočty a zvýšit výkonnost podniku. Společní zákazníci v USA mohou nyní nakupovat vybrané produkty Salesforce prostřednictvím AWS Marketplace, přičemž rozšíření podpory produktů a regionů je plánováno na rok 2024.
  • Zlepšení zákaznických zkušeností díky jednotné správě dat: Společnosti AWS a Salesforce vytvářejí pro své zákazníky komplexní, flexibilní a bezpečnou datovou platformu Software-as-a-Service (SaaS). Nové integrace Zero-ETL (extract, transform, and load) snižují potřebu zákazníků vytvářet vlastní ETL potrubí mezi datovými službami Data Cloud a AWS. Díky tomu mohou zákazníci snadno a bezproblémově sjednotit všechna svá data a podpořit tak lepší a rychlejší přehledy, predikce a výkonnější aplikace. Kromě toho budou zákazníci moci bezpečně spouštět vlastní kód pro úlohy zpracování dat, jako jsou složité transformace, vypočtené náhledy, datové spouštěče nebo uživatelsky definované funkce, pomocí služby Data Cloud využívající výpočetní služby AWS, jako jsou Amazon Elastic Compute Cloud (Amazon EC2), Amazon Elastic Kubernetes Service (Amazon EKS) a AWS Lambda.
  • Bezpečné propojení služeb AWS Data a AI s platformou Einstein 1 společnosti Salesforce: Zákazníci budou moci využívat nová řešení, jako je Salesforce Prompt Builder, součást Einstein Copilot Studio, k vytváření vlastních šablon výzev založených na jejich datech. Vlastní šablony výzev lze odesílat do jejich preferovaných FM, mezi něž budou patřit přední modely hostované na Amazon Bedrock. Zákazníci tak budou moci bezpečně využívat techniky, jako je například generování rozšířeného vyhledávání (RAG), s modely od předních společností zabývajících se umělou inteligencí, včetně AI21 Labs, Amazon, Anthropic, Cohere, Meta a Stability AI. Kromě přístupu k vlastním modelům FM prostřednictvím tzv. integracemezi Data Cloud a Amazon SageMaker budou moci vývojáři využívat zjednodušené nástroje pro doladění FM na Amazon Bedrock prostřednictvím vrstvy Einstein Trust Layer a čerpat generativní AI zkušenosti v rámci platformy Salesforce Customer 360.
  • Bezproblémový zákaznický servis pomocí služeb Service Cloud a Amazon Connect: V rámci prohloubení integrace Service Cloud Voice a Amazon Connect přinášejí Salesforce a AWS do Service Cloud Digital Engagement chat Amazon Connect a predikci, plánování kapacit a plánování agentů Amazon Connect, které zlepšují zkušenosti nadřízených v rámci Salesforce Service Cloud Omnichannel. To společně s integrovanými funkcemi generativní umělé inteligence, které pohánějí jednotné informace o zákaznících a automatickou asistenci agentů i manažerů, umožní sjednotit zákaznickou zkušenost, zvýšit produktivitu agentů napříč kanály a informovanost supervizorů. Vydání první fáze této hlubší integrace je plánováno na začátek roku 2024.
  • Posílení postavení vývojářů díky novým službám AWS pro výpočet a vývoj: Salesforce spolupracuje s AWS na nové podobě Heroku jako vrstvy platformy jako služby (PaaS) (dostupné v první polovině roku 2024) pro vývoj aplikací s umělou inteligencí v rámci Salesforce a AWS. Heroku posílí své výpočetní funkce Dyno využitím nejvýkonnější a nákladově nejefektivnější infrastruktury od AWS, včetně akcelerovaných instancí Amazon EC2 poháněných grafickými procesory Nvidia, AWS Trainium a AWS Inferentia pro trénování a odvozování strojového učení (ML), spolu s dalšími instancemi EC2 optimalizovanými pro GPU pro graficky náročné aplikace. Budou také využívat instance EC2 založené na technologii AWS Graviton pro výpočet s nejlepším poměrem ceny a výkonu. Zákazníci Heroku tak budou mít k dispozici nejvýkonnější a cenově nejefektivnější infrastrukturu pro pracovní zátěže náročné na zdroje, jako je například vývoj s FM. Společnost Heroku navíc pomůže zákazníkům vytvářet aplikace rychleji a bezpečněji pomocí nástroje Amazon CodeWhisperer. Vývojáři Salesforce budou také moci využívat Einstein Copilot Studio k vytváření vlastních akcí, které může Einstein Copilot vyvolat, a to v rozsahu od pracovních postupů v Salesforce až po služby hostované na AWS, čímž vznikne nový vzor automatizace procesů napříč platformami založený na umělé inteligenci.

Zákazníci mají prospěch z rozšířeného vztahu mezi společnostmi AWS a Salesforce:

„Jako přední pojišťovna v oboru spolupracuje State FarmⓇ s AWS i Salesforce již řadu let a každá spolupráce přináší obrovskou hodnotu našim týmům i zákazníkům, kterým sloužíme,“ popisuje Fawad Ahmad, senior viceprezident a ředitel pro digitální technologie společnosti State Farm. „Vzhledem k tomu, že tyto dvě přední společnosti ještě více rozšířily své partnerství, očekáváme, že ještě zvýšíme hodnotu pro 94 milionů pojistek a účtů, které dnes společnost State Farm obsluhuje.“

„Ve společnosti 3M využíváme vědu k řešení největších problémů světa,“ říká Jason Amidon, ředitel pro prodejní operace společnosti 3M. „V poslední době se zaměřujeme na transformaci služeb, která urychluje využívání umělé inteligence, automatizace a technologií k dosažení lepších výsledků pro zákazníky. Partnerství Salesforce a AWS bylo jádrem této inovační práce a bude i nadále základem naší digitální strategie. Jsme nadšeni, že Salesforce je k dispozici na AWS Marketplace jako další možnost, jak zefektivnit způsob, jakým tyto dvě platformy využíváme k poskytování ještě lepších zkušeností pro naše zákazníky a zaměstnance.“

Další informace o partnerství naleznete na adrese zde.

Dostupnost:

  • Nové integrace produktů budou k dispozici v roce 2024.
  • Společní zákazníci v USA si nyní mohou zakoupit vybrané produkty Salesforce prostřednictvím AWS Marketplace, přičemž rozšíření podpory produktů a regionů je plánováno na rok 2024.