Salesforce a Google Cloud rozšiřují strategické partnerství: využijí výhod umělé inteligence, analýzy zákaznických dat i CRM
Rozšíření strategického partnerství, které má firmám pomoci využívat data a umělou inteligenci k poskytování personalizovanějších zákaznických zkušeností, lepšímu porozumění chování zákazníků a efektivnějším kampaním s nižšími náklady v oblasti marketingu, prodeje, služeb a obchodu, oznámily společnosti Salesforce a Google Cloud.
Dvě nové inovace v oblasti dat a AI přinesou sdílení dat v reálném čase s rozšířenými možnostmi prediktivní a generativní AI, takže firmy budou moci využívat svá data a vlastní modely AI k lepšímu předvídání potřeb zákazníků a snížení nákladů, rizik a složitosti synchronizace dat napříč platformami.
Proč je to důležité: Přestože 80 % vedoucích pracovníků firem tvrdí, že data jsou pro rozhodování v jejich organizaci klíčová, 41 % z nich dokonce považuje data, která mají k dispozici, za příliš složitá a nedostupná, než aby jim byla užitečná. Nové integrace mezi Salesforce a Google Cloud proto pomohou vyřešit problém s přístupem k datům a jejich pochopením a umožní firmám využívat jejich data za využití umělé inteligence v rámci celé firemní struktury, což povede k lepší péči o zákazníky a vylepšené reputaci společností.
„Umělá inteligence a data přinášejí revoluci do fungování a inovací podniků a Salesforce a Google společně umožňují organizacím plně využít potenciál jejich důvěryhodných dat, využít poznatky umělé inteligence v praxi a přizpůsobit zákaznickou zkušenost tak jako nikdy předtím. Toto partnerství otevírá cestu k bezprecedentním inovacím a obchodní hodnotě pro naše zákazníky,“ říká David Schmaier, produktový ředitel společnosti Salesforce.
Přeměna obchodních dat na užitečné poznatky a personalizované zkušenosti
Salesforce Data Cloud + Google BigQuery
Nová integrace mezi Salesforce Data Cloud a BigQuery umožní firmám snadněji vytvářet jednotné profily svých zákazníků a poskytovat tak nové, vysoce personalizované zážitky. Salesforce a Google Cloud tak poskytnou zákazníkům bezproblémový přístup k datům napříč platformami a cloudy, podobně jako kdyby měli svá data umístěná na jediném místě – s nulovým kopírováním nebo nulovým ETL (Extract, Transform, Load), což může snížit náklady a složitost jejich přesunu nebo kopírování při zachování správy a důvěryhodnosti.
Salesforce Data Cloud + Google Vertex AI
Nové integrace mezi Salesforce Data Cloud a Google Cloud Vertex AI umožní zákazníkům přinést vlastní modely z Vertexu a používat je napříč platformou Salesforce a řešit tak specifické potřeby svých firem – například předpovídat nákupní chování nebo pravděpodobnost odchodu – napříč daty Salesforce Customer 360. Přístup k datům s nulovou kopií pro trénování modelů AI může navíc maximalizovat investice společnosti do AI tím, že poskytne okamžitý přístup k jednotným zákaznickým datům, čímž zefektivní proces vývoje modelů a zvýší přesnost a efektivitu předpovědí a poznatků AI.
„Společnosti Google Cloud a Salesforce sdílejí závazek pomáhat firmám urychlit jejich transformaci založenou na datech. Toto nové partnerství spojuje jeden z největších datových cloudů na světě od Salesforce s analytickými a AI schopnostmi od Google Cloud a představuje významný skok vpřed ve schopnosti podniků generovat větší hodnotu a poznatky ze svých zákaznických dat,“ konstatuje Thomas Kurian, generální ředitel společnosti Google Cloud.
Jak mohou firmy z jednotlivých průmyslových odvětví využívat Data Cloud společnosti Salesforce a BigQuery a Vertex AI společnosti Google ke zlepšení zákaznických zkušeností a personalizaci interakcí?
- Módní prodejce může propojit data CRM, jako je historie nákupů zákazníků a interakce se službami, s daty mimo CRM, jako je online aktivita v reálném čase nebo sentiment na sociálních sítích. Poté může nasadit vlastní modely AI, které na základě těchto dat předpovídají pravděpodobnost nákupu určitých typů oblečení zákazníky, a poskytovat zákazníkům hyperpersonalizovaná doporučení prostřednictvím nejvhodnějšího kanálu, včetně e-mailu, mobilní aplikace nebo sociálních médií.
- Zdravotnická organizace může propojit data CRM, jako je historie schůzek a zpětná vazba od pacientů, s údaji mimo CRM, jako jsou demografické údaje o pacientech a údaje o anamnéze. Poté může nasadit vlastní modely umělé inteligence, které předpovídají, u kterých pacientů hrozí riziko opětovného přijetí do nemocnice, a na základě toho sestavit personalizované plány péče o tyto rizikové pacienty, aby se zlepšily léčebné výsledky prostřednictvím proaktivní lékařské péče.
- Finanční instituce může propojit data CRM, jako je historie transakcí, úvěrové skóre a finanční cíle zákazníka, s daty mimo CRM, jako je analýza trhu nebo ekonomické trendy. Poté může nasadit vlastní modely umělé inteligence, které předpovídají výdajové návyky, investiční preference a finanční cíle zákazníka a poskytují tak personalizované bankovní služby a nabídky.
Rozvoj partnerství Salesforce a Google
V roce 2017 uzavřely společnosti Salesforce a Google strategické technologické partnerství, které spojilo dvě nejinovativnější společnosti na světě, aby pomohly zákazníkům přeměnit marketingová, prodejní, servisní a obchodní data na užitečné poznatky a lepší obchodní výsledky. Od té doby společnosti všech velikostí a ze všech odvětví společně využívají Google a Salesforce k vylepšení marketingu, poskytování zákaznických zkušeností na bázi umělé inteligence a zvyšování produktivity.
Dostupnost:
- Data Cloud a integrace Google Vertex AI budou v pilotním provozu v polovině roku 2023 a všeobecně dostupné koncem roku 2023.
- Integrace Data Cloud a BigQuery bude v pilotním provozu koncem roku 2023 a všeobecně dostupná začátkem roku 2024.
- Integrace služby Marketing Cloud a Google Analytics bude k dispozici později v tomto roce a bude kompatibilní s GA4.