Salesforce je už desátý rok po sobě největším poskytovatelem CRM na světě. Loni navýšil tržby nejvíc ze všech
Globálním hráčem číslo jedna v oblasti CRM je podle nejnovější analýzy Worldwide Semiannual Software Tracker od prestižní agentury International Data Corporation (IDC) společnost Salesforce. Pozici lídra trhu obhájil Salesforce již podesáté za sebou. Úspěch je to o to větší, že IDC patří coby přední světová analytická společnost mezi nejuznávanější a nejcitovanější zdroje dat o vývoji trhu.
Salesforce nejenže desátý rok po sobě potvrdil pozici globálního lídra trhu CRM, ale v roce 2022 se této společnosti podařilo meziročně navýšit tržby nejvíce ze všech dodavatelů systémů CRM. Analýza IDC také potvrzuje vedoucí postavení Salesforce v segmentech prodejních aplikací, aplikací se službami pro zákazníky, marketingových aplikací, modelů řízených aplikačních platforem, integrovaného softwaru a firemních komunikačních aplikací.
„Naši zákazníci jsou pro nás klíčoví při určování naší strategie a ocenění IDC za deset let kontinuálního vedení globálního trhu s CRM je důkazem dobré práce, kterou jsme pro ně odvedli, včetně neustálých inovací. Naše technologie jsou v současné době důležitější než kdykoli předtím a díky kombinaci AI, dat a CRM Salesforce pomáhá společnostem napříč obory udržovat kontakt s jejich zákazníky zcela novými a neotřelými způsoby,“ říká David Schmaier, prezident a Chief Product Officer společnosti Salesforce.
Salesforce drží pozici lídra mezi dodavateli řešení CRM nejen z celosvětového hlediska, ale také na trzích v Severní Americe, Latinské Americe, západní Evropě, Asii a Tichomoří, včetně Japonska.