Společnost Oracle pomáhá podnikům při vytváření personalizované zákaznické zkušenosti

Nové inovace sady Oracle Customer Experience Cloud Suite umožňují organizacím poskytovat zákazníkům konzistentní služby bez ohledu na zvolený komunikační kanál nebo použité zařízení.

Společnost Oracle oznámila několik novinek v sadě Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite. Cílem těchto cloudových služeb je umožnit podnikům, aby svým zákazníkům poskytovaly personalizovanou a konzistentní zákaznickou zkušenost napříč jednotlivými komunikačními kanály a bez ohledu na zvolený způsob interakce. Inovace umožňují organizacím zavést osvědčené postupy (best practices) pro podporu zákaznické zkušenosti ve všech odděleních podniku, kromě služeb zákazníkům například také v rámci prodeje a marketingu. Konkrétně se inovace týkajíc služeb Oracle Sales Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service Cloud a Oracle Marketing Cloud, které jsou součástí Oracle CX Cloud Suite.

Služba Oracle Sales Cloud nyní nabízí další mobilní funkce včetně aplikace Call Report, která zvyšuje pracovní produktivitu zaměstnanců mimo kancelář, protože podporuje provádění kritických i opakujících se úloh. Nová aplikace Mobile Commissions podporuje řízení výkonnosti prodejních týmů. V rámci služby Oracle Sales Cloud jsou již k dispozici také další aplikace podporující mobilitu, včetně aplikací Deal Management, Oracle Voice a Oracle Sales Cloud Mobile.

Společnost Oracle inovovala rovněž svoji službu Oracle Commerce Cloud, která má organizacím umožnit efektivnější prodej. Nové funkce jsou k dispozici pro práci s reklamními předměty, podporováno je i automatické doporučování. Prodejci mohou díky tomu lépe porozumět svým zákazníkům a poskytovat personalizované interakce, které lépe odpovídají na potřeby klientů. Nová verze Oracle Commerce Cloud navíc umožňuje pružnější vytváření dokumentů pro optimalizaci prodeje napříč jednotlivými kanály; k dispozici je komponenta Document Designer podporující tvorbu dokumentů pomocí „přetahování“ objektů myší stejně jako další nové nástroje.

Nových funkcí se dočkala i služba Oracle Service Cloud. V rámci komponenty Oracle Field Service Cloud mohou specialisté na služby zákazníkům používat samoučící se technologii, která na základě prediktivní analýzy dokáže navrhovat pracovní plány a harmonogramy a optimalizovat cesty v terénu.

K dalším nově oznámeným inovacím sady Oracle CX Cloud Suite patří integrace se službou Oracle Marketing Cloud. Marketingoví specialisté mohou díky tomu využívat dalších zdrojů dat i výkonných nástrojů pro jejich zpracování a tímto způsobem koordinovat a optimalizovat zákaznickou zkušenost napříč jednotlivými marketingovými kanály. Marketingoví specialisté na oblast business-to-business (B2B) mohou pomocí tohoto holistického přístupu zlepšit odezvu u nakupujících. Podrobnější informace o novinkách ve službě Oracle Marketing Cloud jsou k dispozici zde.

„Spotřebitelé využívající digitální technologie dnes při libovolné interakci s produkty a službami dané značky požadují konzistentní a personalizovaný způsob kontaktu. Pokud jim to organizace nedokáží zajistit, riskují ztrátu obchodních příležitostí i oslabení své pozice na trhu,“ uvedl Rondy Ng, senior viceprezident společnosti Oracle. „Naše komplexní sada umožňuje podnikům splnit tato rostoucí očekávání zákazníků, protože podporuje řízení interakcí se zákazníkem během celého životního cyklu. Protože společnost Oracle nabízí rovněž unikátní služby pro prodej a marketing, můžeme organizacím pomoci dosáhnout při interakci se zákazníky měřitelných zlepšení.“

Podrobnější informace (v angličtině)
Podrobnější informace o sadě Oracle Customer Experience Cloud Suite.
Oracle Customer Experience Cloud Suite na blogu Oracle, na Facebooku a Twitteru.
Další informace o problematice CX, přehledy a analýzy viz web Oracle Analyst Relations.