Společnosti Huawei a FanPlay nabízejí moderní řešení pro evropský fotbal
Přímo na stadionech budou divákům k dispozici záznamy klíčových okamžiků utkání, interaktivní hry, on-line nákupy i další mobilní aplikace.
Společnost Huawei, přední světový dodavatel informačních a komunikačních řešení, oznámila partnerství s firmou FanPlay. Tato firma, která je součástí skupiny Finalogic Business Technology, funguje především jako poskytovatel digitálního obsahu a aplikací. Výsledkem spolupráce bude platforma určená provozovatelům evropských fotbalových stadionů, respektive manažerům profesionálních týmů. Huawei a FanPlay jim umožní nabídnout svým fanouškům vysokorychlostní služby s přidanou hodnotou a na nich založené nové obchodní modely. Pomocí bezdrátových, mobilních a cloudových služeb budou fotbalové kluby moci divákům na stadionech zpřístupnit zcela novou úroveň uživatelské zkušenosti.
„Sportovní stadiony dosud víceméně odolávaly nástupu moderních technologií. Provozovatelé nevyužívali digitální marketing a divákům neposkytovali služby, které by zahrnovaly větší interaktivitu, např. přístup k aktuálním statistikám nebo možnost přehrát si důležité momenty utkání,“ uvádí Jerzy Wąsowicz, viceprezident prodeje ve společnosti FanPlay. „Právě uzavřené partnerství umožní provozovatelům stadionů nabízet vysoce kvalitní aplikace a zároveň zabezpečit prostředí pro mobilní platby za obsah. Vzhledem k technologickému zázemí společnosti Huawei doufáme, že partnerství se v budoucnu dále rozšíří a bude se týkat i dalších oblastí a projektů.“
Ma Yun, marketingový viceprezident společnosti Huawei pro podnikové sítě, dodává: „Kombinace nabídky aplikací FanPlay a síťových technologií Huawei vytvoří chytré stadiony. Jejich provozovatelé tak získají nové zdroje příjmů, protože fotbalové kluby budou moci vytvářet pro diváky personalizované služby opravdu šité na míru.“
V rámci spolupráce společnosti Huawei a FanPlay nabízejí provozovatelům stadionů komplexní platformu, která zahrnuje např. živé vysílání videa i jeho záznam, interaktivní hry, on-line sázení, nákup rychlého občerstvení, vstupenek i jiného zboží, zasílání marketingových zpráv sponzorů, prodej produktů a řadu dalších služeb. Provozovatelé budou navíc data shromážděná v rámci platformy moci využít k tomu, aby lépe pochopili chování a potřeby fanoušků a na tomto základě vyzkoušeli nové obchodní modely založené na dalších personalizovaných mobilních interakcích.
Technologie společnosti Huawei umožní službu nabídnout v potřebné kvalitě, a to i s přihlédnutím k vysoké koncentraci lidí na stadionech, a zajistit 100 % pokrytí, tj. simultánní síťový přístup k aplikacím pro všechny diváky.
Celé řešení je dostatečně zabezpečené jak z pohledu provozovatelů stadionů, tak i koncových uživatelů. Infrastruktura může být doplněna Next Generation Firewally (NGFW) a řešením pro analýzu dat. Pomocí centrálního řízení lze v rámci systému odlišit jednotlivé uživatele a poskytnout jim právě ty služby (a v takové kvalitě), které požadují. Provozovatelé tak mohou např. nabídnout služby s vysokou přidanou hodnotou VIP návštěvníkům a současně všem zajistit nepřetržitý provoz hlavních služeb.
V roce 2014 začnou společnosti Huawei a FanPlay nasazovat své řešení na fotbalových stadionech ve Velké Británii. FanPlay poskytne mobilní aplikace včetně platformy pro platební transakce, Huawei zajistí technologie pro dostatečně husté pokrytí stadionu Wi-Fi konektivitou.
Společnosti Huawei a FanPlay nabízejí moderní řešení pro evropský fotbal
Přímo na stadionech budou divákům k dispozici záznamy klíčových okamžiků utkání, interaktivní hry, on-line nákupy i další mobilní aplikace.
Společnost Huawei, přední světový dodavatel informačních a komunikačních řešení, oznámila partnerství s firmou FanPlay. Tato firma, která je součástí skupiny Finalogic Business Technology, funguje především jako poskytovatel digitálního obsahu a aplikací. Výsledkem spolupráce bude platforma určená provozovatelům evropských fotbalových stadionů, respektive manažerům profesionálních týmů. Huawei a FanPlay jim umožní nabídnout svým fanouškům vysokorychlostní služby s přidanou hodnotou a na nich založené nové obchodní modely. Pomocí bezdrátových, mobilních a cloudových služeb budou fotbalové kluby moci divákům na stadionech zpřístupnit zcela novou úroveň uživatelské zkušenosti.
„Sportovní stadiony dosud víceméně odolávaly nástupu moderních technologií. Provozovatelé nevyužívali digitální marketing a divákům neposkytovali služby, které by zahrnovaly větší interaktivitu, např. přístup k aktuálním statistikám nebo možnost přehrát si důležité momenty utkání,“ uvádí Jerzy Wąsowicz, viceprezident prodeje ve společnosti FanPlay. „Právě uzavřené partnerství umožní provozovatelům stadionů nabízet vysoce kvalitní aplikace a zároveň zabezpečit prostředí pro mobilní platby za obsah. Vzhledem k technologickému zázemí společnosti Huawei doufáme, že partnerství se v budoucnu dále rozšíří a bude se týkat i dalších oblastí a projektů.“
Ma Yun, marketingový viceprezident společnosti Huawei pro podnikové sítě, dodává: „Kombinace nabídky aplikací FanPlay a síťových technologií Huawei vytvoří chytré stadiony. Jejich provozovatelé tak získají nové zdroje příjmů, protože fotbalové kluby budou moci vytvářet pro diváky personalizované služby opravdu šité na míru.“
V rámci spolupráce společnosti Huawei a FanPlay nabízejí provozovatelům stadionů komplexní platformu, která zahrnuje např. živé vysílání videa i jeho záznam, interaktivní hry, on-line sázení, nákup rychlého občerstvení, vstupenek i jiného zboží, zasílání marketingových zpráv sponzorů, prodej produktů a řadu dalších služeb. Provozovatelé budou navíc data shromážděná v rámci platformy moci využít k tomu, aby lépe pochopili chování a potřeby fanoušků a na tomto základě vyzkoušeli nové obchodní modely založené na dalších personalizovaných mobilních interakcích.
Technologie společnosti Huawei umožní službu nabídnout v potřebné kvalitě, a to i s přihlédnutím k vysoké koncentraci lidí na stadionech, a zajistit 100 % pokrytí, tj. simultánní síťový přístup k aplikacím pro všechny diváky.
Celé řešení je dostatečně zabezpečené jak z pohledu provozovatelů stadionů, tak i koncových uživatelů. Infrastruktura může být doplněna Next Generation Firewally (NGFW) a řešením pro analýzu dat. Pomocí centrálního řízení lze v rámci systému odlišit jednotlivé uživatele a poskytnout jim právě ty služby (a v takové kvalitě), které požadují. Provozovatelé tak mohou např. nabídnout služby s vysokou přidanou hodnotou VIP návštěvníkům a současně všem zajistit nepřetržitý provoz hlavních služeb.
V roce 2014 začnou společnosti Huawei a FanPlay nasazovat své řešení na fotbalových stadionech ve Velké Británii. FanPlay poskytne mobilní aplikace včetně platformy pro platební transakce, Huawei zajistí technologie pro dostatečně husté pokrytí stadionu Wi-Fi konektivitou.