VIVmail.cz zvítězil v soutěži IEA15

První místo v soutěži Internet Effectiveness Awards získala společnost VIVmail.cz, největší český specialista na inteligentní e-mailing. Její kampaň pro prodejce elektrospotřebičů Euronics, jejíž návratnost za 4 měsíce od spuštění dosáhla skvělých 675 %, uspěla v kategorii Online obchod. Výsledky soutěže, kterou pořádá sdružení Asociace.biz, byly slavnostně vyhlášeny včera večer.

Euronics.cz se rozhodl ve svém e-shopu integrovat plně responzivní uvítací kampaň s možností registrace i přes Facebookové profily. Cílem bylo získat co největší procento potenciálních zákazníků a následně jim nabídnout personalizovaný výběr zboží. Pomocí pop-up oken, která například zákazníkovi nabízejí různé benefity spojené s nákupem na e-shopu, je sbírána i nákupní historie a chování daného zákazníka. Následným profilováním zákazníků a personalizací kampaně se zvedla výtěžnost celého e-mail marketingu internetového obchodu a ROI (Return of Investment, návratnost investice) kampaně dosáhla od 10.11.2015 do 31.3. 2016 vynikajících 675 %.

Podle poroty bylo kombinací uvítací a e-mailingové kampaně získáno tisíce nových profilovaných zákazníků měsíčně s výrazně vyšší nákupní konverzí. Jednalo se navíc o jednu z nejlépe zpracovaných přihlášek v letošním ročníku IEA. Cenu na slavnostním galavečeru převzal Filip Mejzlík, Business Development Manager ve VIVmail.cz, přítomni byli i další členové týmu, kteří se na úspěchu podíleli.