VIVnetworks.com získal celosvětové ocenění od Conversant

Titul Strategic Partner of the Year získala od společnosti Conversant česká affiliate síť VIVnetworks.com. Mladá česká společnost uspěla v konkurenci více než tisícovky partnerů největší světové affiliate sítě CJ by Conversant, a to díky svému inovativnímu přístupu, dynamickému růstu a majoritnímu podílu, kterého dosáhla na českém a slovenském trhu.

Ocenění se společnosti VIVnetworks.com dostalo po 6 letech exkluzivní spolupráce v oblasti online affiliate marketingu, během nichž v České republice a na Slovensku získala v této oblasti dominantní postavení a stala se partnerem společnosti Conversant pro celý region východní Evropy. Česká firma uspěla nejen díky svému dynamickému růstu, ale i proto, že se neustále snaží o inovaci svých služeb, zvyšuje kvalitu podpory partnerů a inzerentů a v maximální míře se zasazuje o osvětu a vzdělávání trhu. Unikátní přitom je, že díky VIVnetworks.com je Česká republika druhou zemí po USA, kde má CJ by Conversant tržní podíl přes 80 %. K vyhlášení ocenění došlo na globální uživatelské konferenci CJ University, která probíhá ve dnech 13-15. září 2016 v Santa Barbara v Kalifornii a účastní se jí více než tisícovka partnerů a zákazníků z celého světa.

„Ocenění si velmi vážíme, patří nejen celému týmu VIVnetworks.com, ale i všem našim inzerentům a partnerům,“ přibližuje Robert Studený ze společnosti VIVnetworks.com, a pokračuje: „CJ by Conversant je největší affiliate síť na světě co se týče počtu inzerentů, partnerů i realizovaných transakcí. I VIVnetworks.com je největší v ČR a SR a podle výše jmenovaných parametrů máme 80 % transakčního affiliate trhu.“

VIVnetworks.com má v české a slovenské affiliate síti více než 220 inzerentů, přes 3 000 aktivních partnerů a více než 14 000 partnerských webových portálů. Celková hodnota 921 tisíc vloni zprostředkovaných objednávek přesáhla 1,1 miliardy korun, přičemž na provizích bylo vyplaceno více než 65 milionů korun. U větších e-shopů, jako jsou například Zoot, Bata, Kasa.cz a další, tvoří affiliate marketing přes 13 % obratu.
„Affiliate program je nejférovější a nejpřesnější on-line marketingový kanál a způsob získávání objednávek. Inzerent schválí výplatu provize až tehdy, pokud zákazník přivedený skrze affiliate reklamu za objednávku zaplatí a zboží opravdu odebere,“ popisuje Robert Studený. „Znamená to tedy, že inzerent platí až za skutečně prodané zboží, což je základní rozdíl oproti CPC nebo CPM reklamě, protože tam platíte, i když si zákazník nic nekoupil.“