Kyocera představila svou strategii pro český a slovenský trh
Takuya Marubayashi, prezident společnosti Kyocera
Document Solutions Europe, předního světového dodavatele tiskáren a kancelářských
řešení, představil partnerům a zákazníkům novou strategii pro český a slovenský
trh. Svou prezentací zahájil slavnostní banket, který se uskutečnil včera večer
v prostorách Pražského hradu.
Koncem roku 2018 provedla společnost Kyocera
Document Solutions Europe v rámci své expanze na trzích střední a východní
Evropy akvizici svého dlouhodobého partnera v České republice, společnosti
Janus. Firma Janus byla následně přejmenována na Kyocera Document Solutions
Czech a stala se 18. prodejní jednotkou společnosti Kyocera Document Solutions
Europe.
Po vstupu na český a slovenský trh už společnost
Kyocera Document Solutions Europe zdaleka není jen dodavatelem tiskových
řešení. Prostřednictvím své dceřiné firmy Kyocera Document Solutions Czech nyní
zákazníkům nabízí pokročilá řešení pro správu dokumentů i řízení podnikových
procesů včetně souvisejících služeb.
„Cílem akvizice bylo jak posílení pozice značky Kyocera na českém a
slovenském trhu, tak i rozšíření nabízených produktů a služeb a zefektivnění
podpory, kterou poskytujeme našim zákazníkům při optimalizaci jejich pracovních
postupů. Díky našim zkušenostem jim pomáháme založit procesy na znalostech a získat
konkurenční výhodu,“ říká Marubayashi. „Zákazníci
jsou základem naší strategie. Jsem si jist, že nyní budou schopni ještě
intenzivněji profitovat z inovativního portfolia řešení a služeb Kyocera, a že
naše zkušenosti a znalosti jim pomohou podnikat chytřeji a efektivněji.“
Zákazníci Kyocera v ČR mají díky nové organizační
struktuře společnosti rychlejší přístup k novým technologiím, a to včetně
optimalizace pracovních postupů, která je přizpůsobena na míru jejich
podnikání. To konkrétně znamená, že Kyocera poskytuje nejen služby spojené
s provozem tiskových parků a servisní služby, ale nabízí i software
dotýkající se oblasti vytěžování dokumentů, jejich zpracování a dalšího
managementu až po oběh dokumentů v definovaných procesech.
Již od svého vzniku se Kyocera v rámci své
strategie systematicky zaměřuje i na ekologii. „Jádrem naší firemní filozofie
je Environmentální systém řízení. Umožňuje nám vytvářet rozsáhlá řešení, která
jsou v harmonii s přírodou. Cílem naší firmy je chránit životní
prostředí v každodenním provozu,“ vysvětluje Marubayashi.
Všechna zařízení a řešení se proto tvoří s ohledem na životní prostředí, stejně
jako například technologie tiskáren ECOSYS, která snižuje tvorbu odpadu a
představuje jeden z prvních systémů bez tzv. cartridge pro laserové tiskárny.
Kromě toho jde společnost Kyocera příkladem ve snaze o snížení dopadu na
životní prostředí u každé komponenty. Příkladem může být energeticky úsporný
toner, který funguje při teplotách o 30° C nižších než běžné produkty, a
spotřebuje tak méně energie.
Kyocera
Document Solutions Czech má aktuálně 50 zaměstnanců v ČR a 11 v SR. Obrat
společnosti v účetním roce 2018 činil 415 mil. Kč. O kvalitě poskytovaných
služeb svědčí například to, že v rámci projektu pro Českou správu sociálního
zabezpečení byla Kyocera Document Solutions Czech schopna nasadit řešení
s téměř 5 tisíci zařízeními ve stovce lokalit za pouhých 5 týdnů.
„Čeští zákazníci se mohou již v blízké budoucnosti těšit na zajímavé
inovace v oblasti tiskových zařízení i novinky v nabídce softwarových
řešení Kyocera. Věříme, že s jejich pomocí brzy zvýšíme náš tržní podíl na
českém a slovenském trhu tiskových řešení a zaujmeme pozici jednoho ze tří
předních dodavatelů,“ uvedl na závěr Jiří Hubený, generální ředitel společnosti
Kyocera Document Solutions Czech.