Salesforce rozšiřuje partnerství s Applem, nabídne nové integrace s Apple Business Messaging a rozšířenou realitu

Společnosti Salesforce a Apple oznamují rozšíření svého partnerství, jehož cílem je zprostředkovat inovace společnosti Apple zákazníkům, servisním pracovníkům a technikům v terénu v Service Cloud a Field Service od Salesforce.

„Jsme nadšeni, že se můžeme prohloubit naše partnerství se společností Apple a dále integrovat světovou jedničku v oblasti CRM s umělou inteligencí do nejlepších firemních zařízení a aplikací,“ říká Ryan Nichols, SVP & GM Service Cloud, Salesforce. „Tyto funkce pomáhají firmám prakticky implementovat nejmodernější technologie a rozšířenou realitu a zlepšují tak jakoukoli interakci firmy se zákazníky.“

Proč je to důležité:

Na světě jsou aktivní více než 2 miliardy zařízení Apple a více než polovina americké populace používá iPhone.
Zprávy – včetně chatu, e-mailu a textových zpráv – jsou nejrozšířenějším druhem  preferovaého zákaznického servisu a kanálem mezi spotřebiteli ve věku 18-34 let a více než 50 % uživatelů aplikací bude s větší pravděpodobností komunikovat s firmou, pokud jí můžou poslat zprávu.

Co je nového:

  • Apple Zprávy pro firmy v Service Cloudu umožňují zákazníkům snadno se spojit se zákaznickou podporou, získat personalizovaná nákupní doporučení, naplánovat schůzky, dokončit nákupy pomocí Apple Pay, sledovat zásilky a mnoho dalšího – to vše v aplikaci Zprávy. Agenti tak mohou tyto konverzace efektivně spravovat v Service Cloudu a získat přístup ke všem potřebným údajům o zákaznících důležitých pro rychlé řešení problémů. Například zákazník z maloobchodu může chatovat přímo s firmou a získat personalizovaná produktová doporučení řízená umělou inteligencí a ptát se na velikost, stav zásob, vrácení zboží a další informace. A na rozdíl od živého chatu bude chatová relace pokračovat, i když zákazník odejde a pak se vrátí.
  • ARKit od společnosti Apple umožňuje servisním týmům v terénu využívat rozšířenou realitu v mobilní aplikaci Salesforce Field Service. Pomocí ARKitu mohou terénní technici snadno vytvářet podrobné 3D rendery velkých ploch, měřit prostory a mapovat objekty pomocí jednoduchého snímání obrázků, což zefektivňuje procesy a znamená technologický posun v oboru terénních služeb. Technik si například může naplánovat prostor pro instalaci, aby se ujistil, že se nová chladnička vejde do dveří a bude ji možné bez problémů nainstalovat, což zvyšuje efektivitu a úspěšnost instalačních služeb.
  • Widget Salesforce Field Service pro iOS poskytuje technikům terénních služeb rychlý přehled o klíčových informacích o účtu – jako jsou nadcházející schůzky, podrobnosti o pracovních zakázkách a pokyny k jejich pracovišti – přímo na domovské obrazovce iPhonu, což jim šetří klikání a drahocenný čas.

Pohled zákazníka:

„Jsme nadšeni, že můžeme prozkoumat nové možnosti rozšířené reality v mobilní aplikaci Salesforce Field Service. Během téměř 99leté historie společnosti Pella jsme přijali nové výkonné nástroje, které umožnily montážním pracovníkům zlepšit poskytování služeb. Díky možnostem rozšířené reality integrovaným do aplikace Salesforce Field Service App budou instalatéři schopni vizualizovat a dokončit svou práci rychleji a bezpečněji, což nám pomůže plnit naše poslání poskytovat zákazníkům přístup k nejnovějším inovacím a prvotřídní servisní služby.“Nick Mraz, strategický národní manažer pro instalace ve společnosti Pella.

Dnešní zpráva navazuje na pokračující spolupráci společností Apple a Salesforce.

  • Společnosti poprvé oznámily uzavření strategického partnerství na veletrhu Dreamforce 2018, což umožnilo společnosti Salesforce přepracovat svou aplikaci pro nativní mobilní platformu s exkluzivními funkcemi pro iOS.
  • Od té doby partneři poskytli milionům vývojářů Salesforce nástroje a zdroje pro vytváření nativních aplikací pomocí nového Salesforce Mobile SDK pro iOS a spustili kurz vývoje aplikací pro iOS na bezplatné online vzdělávací platformě Trailhead společnosti Salesforce.

Dostupnost:

  • Zprávy Apple pro firmy ve službě Service Cloud jsou od dnešního dne běžně dostupné v rámci služby Service Cloud Digital Engagement.
  • ARKit bude v aplikaci Salesforce Field Service Mobile k dispozici v létě 2024.
  • Widget Salesforce Field Service pro iOS bude k dispozici v létě 2024.

Další podrobnosti:

  • Přečtěte si, jak Salesforce využívá důvěryhodnou umělou inteligenci k proměně zákaznické zkušenosti během World Tour Chicago 6. prosince a World Tour NYC 14. Prosince.
  • Zjistěte, jak Salesforce vytváří propojené zákaznické zkušenosti na platformě Einstein 1.

Přečtěte si, jak Salesforce pohání budoucnost zákaznického servisu a terénních služeb díky umělé inteligenci.
Nalaďte si náš webinář 19. prosince v 11 hodin dopoledne a dozvíte se, jak poskytovat nejlepší servisní služby s novými integracemi Apple a Service Cloud.