SAP představuje platformu pro personalizovaný kontakt se zákazníky

Společnost SAP představila na virtuální konferenci SAP Customer Experience LIVE řešení SAP Customer Data Platform. Jedná se o novou generaci platformy pro řízení zákaznických dat. Řešení umožňuje podnikům definovat zákaznickou zkušenost napříč všemi odděleními, ať už jde o prodej, marketing nebo služby.

Řešení SAP Customer Data
Platform umožní firmám využít data o zákaznících v širším kontextu, včetně
zapojení oddělení prodeje a zákaznických služeb. SAP CDP podporuje
personalizaci a umožňuje rozpoznat konkrétního zákazníka při každé interakci
bez ohledu na právě použitý komunikační kanál. Efektivní řízení kontaktu se
zákazníky zvyšuje jejich loajalitu ke značce a přináší firmám konkurenční
výhodu, díky níž se odliší od jiných dodavatelů.

Mezi hlavní přínosy SAP
Customer Data Platform patří:

  • Propojení všech datových zdrojů podniku. Ukládání a uchovávání
    informací o zákaznících na několika místech současně může vést k
    fragmentaci dat a vzniku informačních sil. SAP Customer Data Platform
    sjednocuje veškerá zákaznická data bez ohledu na to, zda pocházejí ze
    systému CRM, od třetích stran, z online nebo offline zdrojů. Data včetně
    potřebného kontextu jsou k dispozici v reálném čase.
  • Holistická strategie pro ochranu osobních údajů. Podniky mohou získávat
    data o zákaznících pouze určitým způsobem a za určitým účelem, mnohdy je
    vyžadován jejich souhlas. Tato data lze pak dále využívat pouze v
    konkrétních situacích. Řešení SAP Customer Data Platform podporuje ochranu
    soukromí, ošetřuje například otázky slučování zákaznických dat a
    zajišťuje, aby určité operace probíhaly pouze se souhlasem zákazníků a
    byly přitom splněny legislativní i další regulační požadavky. Díky tomu je
    zaručena transparentnost a zákazníci mohou důvěřovat tomu, že jejich
    osobní údaje jsou dostatečně chráněny.
  • Získání užitečných informací z velkých objemů dat. Platforma SAP Customer
    Data Platform nabízí efektivní segmentaci dat a poskytuje výkonné
    nástroje, které umožňují i z velkých objemů dat získat v reálném čase
    užitečné informace o chování a preferencích zákazníků. Výsledkem je
    vylepšená personalizace i vyšší zapojení zákazníků. Centralizace správy
    dat přináší jednotnou zákaznickou zkušenost napříč různými komunikačními
    kanály a bez ohledu na to, s jakým oddělením zákazník vstupuje do
    kontaktu.
  • Maximální personalizace založená na komplexní
    znalosti zákazníka.
    SAP Customer Data Platform podporuje sjednocení dat bez ohledu na
    to, zda jsou jejich zdrojem systémy back-office nebo front-office. Data o
    zákaznících získaná v reálném čase umožňují jejich oslovení ve
    správný čas, prostřednictvím preferovaného komunikačního kanálu a způsobem,
    který daného zákazníka opravdu osloví.

Platforma SAP Customer Data
Platform je založena na řešení SAP Customer Data Cloud a technologii Gigya. Do
platformy jsou zahrnuta řešení SAP Customer Identity and Access Management a
SAP Enterprise Consent and Preference Management, která zajišťují zabezpečení
digitálních profilů zákazníků a jejich soulad s regulačními předpisy.

SAP Customer Data Platform otevírá zcela
nové příležitosti pro využívání a sjednocování zákaznických dat. Je to
pokročilé podnikové řešení, které umožňuje poskytovat skutečně personalizovanou
zákaznickou zkušenost. Z anonymních uživatelů se tak stávají známí zákazníci,
s jejichž informacemi je zacházeno v souladu s regulačními
požadavky, a jejichž loajalita vůči značce roste,“ uvádí Bob Stutz, prezident
SAP Customer Experience.

Tags: